Comarch ERP Optima Księga Podatkowa w wersji dla Biur Rachunkowych pozwala kompleksowo obsługiwać firmy w zakresie rozliczeń VAT, ewidencji ryczałtowej czy książki przychodów i rozchodów (KPiR).
FUNKCJONALNOŚCI COMARCH ERP OPTIMA KSIĘGA PODATKOWA DLA BIUR RACHUNKOWYCH
Comarch ERP Optima Księga Podatkowa dedykowana Biurom Rachunkowym jest modułem kompleksowo obsługującym firmy z zakresu rozliczeń VAT, ewidencji ryczałtowej oraz książki przychodów i rozchodów (KPiR). Moduł nie ma limitu na ilość firm obsługiwanych przez dane Biuro Rachunkowe i w pełni usprawnia cały proces księgowania oraz przesyłania e-Deklaracji.
COMARCH ERP OPTIMA KSIĘGA PODATKOWA DLA BIUR RACHUNKOWYCH UMOŻLIWIA:
Ewidencję ryczałtową, rejestrację w Księdze Przychodów i RozchodówZOBACZ FILM, zapisy do rejestrów VAT oraz dodatkowej ewidencji i ich księgowanie
Ewidencjonowanie wynagrodzeń, rozliczenia przebiegu pojazdów oraz dodawanie spisów z natury
Wyliczanie podatku dochodowego PIT-36/PIT-36L lub PIT-28 oraz wysyłkę przez system e-Deklaracje, np.: VAT-7, VAT-7K, VAT-UE, VAT-8, VAT-9M, VAT-27
Rozliczanie podatku dochodowego z kilku działalności danego właściciela firmy ZOBACZ FILM
Dwie metody rozliczania w zakresie VAT: na zasadach ogólnych i metodą kasową ZOBACZ FILM