Licencje Comarch ERP Optima w chmurze oraz wersje stacjonarne nie są ze sobą kompatybilne. Prosimy o tym pamiętać podczas dokonywania zakupów.

Wysyłka

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

1.          Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.

2.         Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:

2.1. czas kompletowania Produktów wynosi do trzech dni roboczych,

2.2. dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. dwóch dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

3.         Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem firmy DPD.

4.         Jeśli przedmiotem zamówienia jest produkt – licencja modułu Comarch ERP Optima, dostarczenie produktu odbywa się drogą elektroniczną, poprzez wysłanie klucza wraz z dokumentacją. 

Opublikowano:

Dołącz do newslettera

Bądź na bieżąco z naszymi promocjami

Dołącz
* Pole obowiązkowe