Dodaj produkty podając kody
Comarch DMS - pakiet podstawowy 2 stanowiska
- Comarch DMS to system obiegu dokumentów usprawniający codzienną pracę przedsiębiorstwa. Wykonując operacje online, możesz przetwarzać, zarządzać oraz archiwizować dokumenty.
Comarch DMS to system obiegu dokumentów usprawniający codzienną pracę przedsiębiorstwa. Wykonując operacje online, możesz przetwarzać, zarządzać oraz archiwizować dokumenty. Oprogramowanie DMS usprawni obieg, poprawi wydajność oraz efektywność procesów biznesowych, a także zapewni wsparcie w digitalizacji firmy.
Comarch DMS stanowisko dostępowe
Comarch DMS stanowisko dostępowe to aplikacja służąca do kontroli nad elektronicznym obiegiem dokumentów w firmie. Moduł pozwala wprowadzać, kontrolować, modyfikować i archiwizować dokumenty w wersji online. Aktualizuje się zgodnie ze zmianami w przepisach podatkowych – Ustawą o Rachunkowości i Krajowym Systemem e-Faktur oraz wspiera cyfrową transformację przedsiębiorstwa.
Elektroniczny obieg dokumentów Comarch – właściwości składowe
- OCR – zautomatyzowany proces wprowadzania faktur to nie tylko szybkie fakturowanie oparte o automatyczne rozpoznawanie i wprowadzenie obiegu dokumentów, ale również łatwe przetwarzanie danych na podstację zdjęć wykonanych smartfonem.
- Mobilny obieg dokumentów – umożliwia akceptację dokumentów w trybie online, pomaga uzupełnić dane lub wprowadzić nowe dokumenty z poziomu przeglądarki internetowej, aplikacji mobilnej bądź programu komputerowego.
- Analiza realizowanych procesów – daje łatwy dostęp do informacji o bieżących oraz archiwizowanych dokumentach, umożliwia prezentowanie danych w formie tabel, wykresów czy diagramów.
- Integracja z ERP – jest rozszerzeniem systemu Comarch ERP Optima, który umożliwia uzupełnienie standardowych procesów organizacji firmy oraz wspiera pracę w obszarach wykraczających poza klasyczny zakres systemu ERP.
- Robotyzacja – umożliwia optymalizację oraz automatyzację pracy związanej z elektronicznym obiegiem dokumentów i procesami biznesowymi, co pozwala praktycznie całkowicie wyeliminować błędy czynnika ludzkiego.
Funkcje Comarch DMS – poznaj możliwości modułu:
- elastyczne zarządzanie dokumentami w formie cyfrowej
- łatwy dostęp do dokumentów z każdego miejsca z podłączeniem do Internetu
- pełna kontrola dostępów do dokumentów dla poszczególnych pracowników
- automatyzacja wprowadzania i rejestracji dokumentów przy pomocy OCR
- śledzenie zmian w dokumentach oraz automatyzacja przepływu pracy przy pomocy procesów workflow i platformy low-code
- wbudowane intuicyjne filtry w wyszukiwarce ułatwiające zarządzanie dokumentami
- klasyfikacja dokumentów w katalogach wraz z możliwością opisywania ich
- tworzenie kopii zapasowych wydruków w formacie PDF
- zintegrowanie faktury z konkretnymi kontrahentami lub transakcjami
- dostęp do aktualnej wersji zarejestrowanych dokumentów
Zamów stanowisko dostępowe Comarch DMS i rozpocznij elektroniczny obieg dokumentów w Twojej firmie!