Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.
Comarch DMS - pakiet podstawowy 2 stanowiska

Comarch DMS - pakiet podstawowy 2 stanowiska

  • Comarch DMS to system obiegu dokumentów usprawniający codzienną pracę przedsiębiorstwa. Wykonując operacje online, możesz przetwarzać, zarządzać oraz archiwizować dokumenty.
RozmiarCena / szt.RabatDostępność i wysyłkaKup za punktyIlość
one size
4 220,00 zł netto
Cena katalogowa:
Rabat
Wysyłka w środę (∞ szt. w magazynie)
Kup za punkty
Suma wybranych produktów:
(Zniżka %)
0
netto / 1szt.
/ 1szt.
Bezpieczne zakupy
Po zakupie otrzymasz pkt.

Comarch DMS to system obiegu dokumentów usprawniający codzienną pracę przedsiębiorstwa. Wykonując operacje online, możesz przetwarzać, zarządzać oraz archiwizować dokumenty. Oprogramowanie DMS usprawni obieg, poprawi wydajność oraz efektywność procesów biznesowych, a także zapewni wsparcie w digitalizacji firmy.

Comarch DMS stanowisko dostępowe

Comarch DMS stanowisko dostępowe to aplikacja służąca do kontroli nad elektronicznym obiegiem dokumentów w firmie. Moduł pozwala wprowadzać, kontrolować, modyfikować i archiwizować dokumenty w wersji online. Aktualizuje się zgodnie ze zmianami w przepisach podatkowych – Ustawą o Rachunkowości i Krajowym Systemem e-Faktur oraz wspiera cyfrową transformację przedsiębiorstwa.

Elektroniczny obieg dokumentów Comarch – właściwości składowe

  • OCR – zautomatyzowany proces wprowadzania faktur to nie tylko szybkie fakturowanie oparte o automatyczne rozpoznawanie i wprowadzenie obiegu dokumentów, ale również łatwe przetwarzanie danych na podstację zdjęć wykonanych smartfonem.
  • Mobilny obieg dokumentów – umożliwia akceptację dokumentów w trybie online, pomaga uzupełnić dane lub wprowadzić nowe dokumenty z poziomu przeglądarki internetowej, aplikacji mobilnej bądź programu komputerowego.
  • Analiza realizowanych procesów – daje łatwy dostęp do informacji o bieżących oraz archiwizowanych dokumentach, umożliwia prezentowanie danych w formie tabel, wykresów czy diagramów.
  • Integracja z ERP – jest rozszerzeniem systemu Comarch ERP Optima, który umożliwia uzupełnienie standardowych procesów organizacji firmy oraz wspiera pracę w obszarach wykraczających poza klasyczny zakres systemu ERP.
  • Robotyzacja – umożliwia optymalizację oraz automatyzację pracy związanej z elektronicznym obiegiem dokumentów i procesami biznesowymi, co pozwala praktycznie całkowicie wyeliminować błędy czynnika ludzkiego.

Funkcje Comarch DMS – poznaj możliwości modułu:

  • elastyczne zarządzanie dokumentami w formie cyfrowej
  • łatwy dostęp do dokumentów z każdego miejsca z podłączeniem do Internetu
  • pełna kontrola dostępów do dokumentów dla poszczególnych pracowników
  • automatyzacja wprowadzania i rejestracji dokumentów przy pomocy OCR
  • śledzenie zmian w dokumentach oraz automatyzacja przepływu pracy przy pomocy procesów workflow i platformy low-code
  • wbudowane intuicyjne filtry w wyszukiwarce ułatwiające zarządzanie dokumentami
  • klasyfikacja dokumentów w katalogach wraz z możliwością opisywania ich
  • tworzenie kopii zapasowych wydruków w formacie PDF
  • zintegrowanie faktury z konkretnymi kontrahentami lub transakcjami
  • dostęp do aktualnej wersji zarejestrowanych dokumentów

Zamów stanowisko dostępowe Comarch DMS i rozpocznij elektroniczny obieg dokumentów w Twojej firmie!

Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?Zadaj pytanie a my odpowiemy niezwłocznie, najciekawsze pytania i odpowiedzi publikując dla innych.
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
pixel