Comarch ERP Optima Handel PLUS posiada funkcjonalności dedykowane firmom, prowadzącym rozbudowane działania magazynowe.
FUNKCJONALNOŚCI COMARCH ERP OPTIMA HANDEL PLUS
Comarch ERP Optima Handel PLUS to oprogramowanie łączące wszystkie funkcjonalności modułu Handel i Faktury, stworzone do obsługi sprzedaży, prowadzenia nadzoru i zarządzania magazynem oraz kontrolowania procesów logistycznych. Wersja PLUS umożliwia wydawanie i przyjmowanie wskazanych dostaw np. według numeru seryjnego czy partii towaru.
MODUŁ HANDEL COMARCH ERP OPTIMA UMOŻLIWIA:
Wystawianie faktur sprzedaży oraz zakupu, faktur korygujących, faktur zaliczkowych, paragonów, zryczałtowanych faktur dla rolników, faktur proforma
Tworzenie dokumentów magazynowych zewnętrznych i wewnętrznych (WZ – wydanie zewnętrzne, PZ – przyjęcie zewnętrzne, RW – rozchód wewnętrzny, PW – przyjęcie wewnętrzne) oraz przesunięć między magazynowych – MM
Integrację z urządzeniami peryferyjnymi, takimi jak: drukarka fiskalna, terminal płatniczy, drukarki etykiet wysyłkowych, czytnik etykiet oraz aplikacjami firm kurierskich
Pełną obsługę i kontrolę stanów magazynowych i prowadzenie kilku magazynów jednocześnie